wtorek, 15 sierpnia 2017

Pomarańcz i indyjskie słonie



Dziś miałam ochotę na ogromne, szerokie spodnie. I to one były głównym elementem tej stylizacji. Do nich dobierałam pozostałe rzeczy. Wszystko jest w podobnej bazie kolorystycznej, tak starałam się połączyć wszystko żeby nic się nie gryzło ze sobą. Czerwone szpileczki (juz kiedyś się pojawiły) nadają elegancji i stanowią urozmaicenie kolorów. Podobnie jak okulary. Niewielu odważyło by się ubrać tak nietypowe okulary 😛 Ja postanowiłam, że tak zrobię, w końcu, jak to mówią, do odważnych świat należy ! 💃 Gdy tylko zobaczyłam te kolorowe papużki tak mnie zauroczyły i zakupiłam je 💓 Myślę, że słów już wystarczy, nie mam jakoś dziś weny twórczej do pisania. Miłęgo oglądania 😊



 





8 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja! Świetny post! Trochę szablon razi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasuje Tobie pomarańczowy, choć trochę go tu dużo. Urocze okulary :)
    mental-giant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie kupuję! Koniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie! Bardzo mi się podobają :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejkuu bardzo podoba mi się Twoja stylizacja! Bardzo oryginalna i ciekawa <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Okulary wymiatają, bardzo oryginalne ;-) Podoba mi się takie połączenie kolorystyczne, ciekawe buty, wszystko ze sobą współgra :-) Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń

Świąteczna musztarda