wtorek, 8 sierpnia 2017

Koronka w okrasie srebra i złota

Dzisiejsza stylizacje budowałam w ten sposób, że najpierw wybrałam główny element, którym była
bordowa koszula z białą koronką. Gdy tylko zobaczyłam ją to wiedziałam, że muszę ją mieć. :)
Koronka dodaje 'tego czegoś koszuli'. Koszulę przewiązałam w talii złotym paskiem żeby nie było nudno, ale także dlatego aby uwidocznić talię-koszula jest sama w sobie luźna. Ja sama bardzo lubię paski różnego rodzaju :)










Do tego czarna spódnica tuba z wszytymi srebrnymi nitkami przed kolano sprawia, że cała stylizacja nadaje się np do biura :) Czarne buty można równie dobrze zamienić na jakieś kolorowe szpilki, ale ja postanowiłam uspokoić trochę mocny kolor koszuli. 😊 Wszystko zależy od tego gdzie się wybieramy 😏








A jeśli chodzi o biżuterię to zrezygnowałam z naszyjników, samą koronkę można uznać za biżuterię 😛.  Ale nie zrezygnowałam z całkowicie z biżuterii. To byłoby barbarzyństwo. Tak więc założyłam różowe kolczyki kwiatki i pierścionek w tych samych barwach. Dodatkowo paznokcie pomalowane na piękne złoto dodają szyku 💓

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Świąteczna musztarda